loading...
هیچی به هیچی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 0 840 iman_00
ایمان بازدید : 69 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (1)

اچ.‌تي.‌سي با عرضه گوشي جديد DNA توجه افراد زيادي را به‌سوي خود جلب كرده است. اين گوشي 5 اينچي كه سيستم‌عامل اندرويد خواهد داشت، از آيفون5 رزولوشن بيشتري دارد و نمايشگر آن مي‌تواند تصاوير را با كيفيت 1080P نشان بدهد.


ایمان بازدید : 86 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
جنجال‌هاي زيادي با عرضه ويندوز8 به پا شد و احتمالا مساله ديگري از نظرها پنهان ماند؛ و آن اينكه سيستم‌عامل ويندوز 27 ساله شد.

اين روزها سيستم‌عامل‌ها را تنها با دو شركت مي‌شناسيم. سيستم‌عامل اپل و مايكروسافت. اما سال 1985 اين‌طور نبود. سيستم‌عامل AmigaOS كمودور و GEM، رقبايي بودند كه به دوست فراموش‌‌شده‌شان، OS‌/‌2 پيوستند. البته، لينوكس از آن موقع تاكنون مشغول راضي نگه داشتن هوادارهاي خودش بوده است.

سال 1985 مايكروسافت يكي دو سال بود كه نسخه‌هاي اوليه ويندوز را به مشتريانش نشان مي‌داد. بالاخره ويندوز 01/1 سال 1985 عرضه شد و تغييرات زيادي را به خود ديد چرا كه از شباهت بي‌شمار آن به مكينتاش همواره انتقاد مي‌شد. اما اصرار آنها به استفاده از چنين روشي، بالاخره نتيجه داد و در اواسط دهه 90 ويندوز توانست بازار كامپيوترهاي خانگي را به‌دست بگيرد.

از زمان عرضه ويندوز 01/1 تا معرفي ويندوز8/ 27 سال طول كشيد. هر چند روند عرضه ويندوز مستقيم نبود و گاهي فواصل عرضه آن كوتاه يا بلندتر مي‌شد. بازگشت و نگاه دوباره به ويندوز 0/1 شباهت زيادي به بررسي كاتالوگ و دفترچه راهنماي راديوهاي سي سال پيش دارد. هر چند سي سال پيش واقعا ويندوز 0/1 امكانات عجيبي داشت. پنجره‌هايي كه مي‌توانستند كنار يكديگر قرار بگيرند الان مساله‌اي پيش‌پاافتاده به‌نظر مي‌رسد. جالب است بدانيم ويندوز 1 تا پايان سال 2001 توسط مايكروسافت پشتيباني رسمي مي‌شد؛ حالا بايد ديد ويندوز 8 تا سال 2026 پشتيباني مي‌شود يا خير.

ایمان بازدید : 74 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
بتل‌فيلد را آنلاين و درون مرورگر خود بازي كنيد.

كافي است اين افزونه را در مرورگر كروم نصب كنيد و بعد از ايجاد حساب، به بازي بپردازيد.

https://chrome.google.com/webstore/detail/battlefield-play4free/oiokahphinmbmakkehgelkmpolmnbkdh

ایمان بازدید : 81 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
اگر وبگرد حرفه‌اي باشيد حتما به ياد داريد كه تا چند سال قبل، سايت‌هاي اينترنتي طراحي ساده‌اي داشت و برخي از آنها كه داراي طراحي حرفه‌اي بود نيز به‌دليل استفاده از كدهاي پيچيده جاوا اسكريپت و تصاوير متعدد در صفحات آن از حجم بسياري برخوردار بوده و مدت زمان بارگذاري زيادي را نيز به خود اختصاص مي‌دادند. كم‌كم و به مرور زمان اين شيوه طراحي سايت جاي خود را به روش‌هاي جديدتري داد كه يكي از آنها استفاده از فناوري CSS3 در طراحي صفحات وب است.
ایمان بازدید : 84 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

 

چگونه ممكن است سرفيس مايكروسافت، اپل را نابود كند؟
سرفيس مايكروسافت، با برنامه‌هاي واقعا سودمند، پوشش صفحه‌كليدهوشمندانه و طراحي مهندسي شده مناسب مي‌تواند يك شانس واقعي براي كم‌كردن فروش آيپد باشد، البته اگر مايكروسافت به اندازه كافي پول به بازار بريزد...>
ایمان بازدید : 188 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)
گوگل روز‌به‌روز و دقيقه به دقيقه خدمات و سرويس‌هاي جديدي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد كه گاهي اوقات اين خدمات ساده به‌نظر مي‌رسند، اما در عمل كاربردهاي زيادي دارند. يكي از اين خدمات جديد نيز ماشين حساب گوگل است!

دوست داريد در سريع‌ترين زمان ممكن يك ماشين حساب مهندسي در اختيار داشته باشيد و بدون نياز به نرم‌افزارهاي مختلف يا پشت‌سر گذاشتن منوهاي ويندوزي براي رسيدن به ابزار ماشين حساب، محاسبات خود را به انجام برسانيد؟ براي انجام اين كار كافي است عبارت Calculator را در سايت گوگل جستجو كنيد تا ماشين حساب گوگل در اختيار شما قرار بگيرد.

استفاده از اين ماشين حساب بسيار ساده است و بدون نياز به هيچ نرم‌افزار اضافه‌اي مي‌توانيد هر زمان، در هر مكان و با هر سيستم‌عاملي كه روي دستگاه خود نصب كرده‌ايد به استفاده از آن بپردازيد.

همچنين براي تسريع در روند محاسبات خود نيز مي‌توانيد عبارت محاسباتي را مستقيما در گوگل جستجو كنيد تا نتيجه به‌صورت خودكار توسط ماشين حساب گوگل به‌شما نمايش داده شود. به‌عنوان مثال چنانچه عبارت زير را در بخش جستجو وارد كنيد پاسخي برابر با 59.33 در ماشين حساب گوگل به شما نمايش داده مي‌شود:

((10 + (24×7) / 3 =

(حاصل‌ضرب اعداد هفت و 24 محاسبه و سپس با عــدد ده جمع مي‌شود و در نهايت پاسخ بر عدد سه تقسيم مي‌شود)

ایمان بازدید : 101 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)
خيلي‌ها به تكراري شدن متهم​اش مي‌كنند و حق هم دارند؛ اما شكي نيست كه يكي از بهترين اول شخص‌هاي تاريخ و استاندارد براي تمام كساني است كه مي‌خواهند در اين سبك بازي بسازند. Call of Duty: Black Ops II اين هفته وارد بازار خواهد شد.

داستان بازي چند سال بعد از حوادث نسخه اول آغاز مي‌شود و قهرمان قصه نيز فرزند الكس ميسون است. ورود بازي به فضاي آينده و استفاده از فناوري‌هاي پيشرفته نظامي تاحدودي به آن ظاهري شبيه عناوين علمي ـ تخيلي داده است. به هر حال اميدواريم در تجربه واقعا تخيلي نباشد! در اين چند ماه اخير تبليغات فراواني روي بخش چند نفره بازي صورت گرفته و اگرچه هميشه خاطره شيرين اين بخش با كمپرها تلخ مي‌شود، اما هنوز هم خيلي‌ها هستند كه از تجربه كردنش لذت خواهند برد.

 

يكي از نشانه‌هاي يك شركت بزرگ آن است كه آنقدر كاراكتر داشته باشد تا بتواند تمام آنها را در يك بازي ماشين‌سواري يا مبارزه‌اي دور هم جمع كند. اين هفته شركت سگا قهرمانان نام آشنا و محبوب دوران كودكي بخصوص سونيك را در قالب بازي Sonic & All Stars Racing Transformed به ما هديه خواهد داد. از جذابيت‌هاي اين بازي اين است كه ماشين شما به قايق و هواپيما نيز تبديل مي‌شود تا بتوانيد با دشمنان خود در زمين، آب و هوا به مسابقه دادن ادامه دهيد.

 

نمي‌دانم اين اصلا يك بازي است يا يك فناوري، ولي اين هفته Wonderbook: Book of Spells به صورت انحصاري براي PS3 عرضه خواهد شد. با كمك دوربين و حسگر حركتي Move سوني مي‌توانيد يك كتاب مثل هري پاتر را مطالعه كنيد، با اين تفاوت كه افسون‌ها را واقعا خودتان بايد اجرا كنيد. كلا تجربه‌اي تعاملي در مطالعه كتاب خواهد بود.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 22,345