loading...
هیچی به هیچی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانین 0 840 iman_00
ایمان بازدید : 197 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

نينتندو براي آن دسته از كساني كه مي‌خواهند كنسول Wii‌را تهيه كنند، خبر خوبي دارد: Wii Mini در تعطيلات زمستاني سال ميلادي عرضه مي‌شود، اما فقط در كانادا. به‌‌‌‌نظر مي‌رسد نينتندو قبل از اين كه عرضه جهاني براي مدل جديد كنسول خود داشته باشد، مي‌خواهد بازخورد بازار را امتحان كند.

ایمان بازدید : 72 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

دستگاه‌هاي متصل به اينترنت در آينده‌اي نزديك تقريبا در همه جا كاربرد خواهد شد. در شماره‌هاي قبل در مورد لامپ‌هاي مجهز به فناوري Wi-Fi‌ و قابليت كنترل آنها از طريق تلفن همراه صحبت كرديم اما اين يكي، بيشتر قابل دستيابي است. اين سرپيچ لامپ مي‌تواند سريع‌تر خودش را به محيط خانه‌ها بياورد؛ زيرا با لامپ‌هاي امروزي نيز كار خواهد كرد.

 

ایمان بازدید : 76 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
تميز كردن صفحه نمايش تبلت و گوشي‌ها كار بسيار ساده‌اي است؛ زيرا براي انجام اين كار به وسيله و ابزاري خاص نيازي نيست. البته نكته بسيار مهم در اين ارتباط، دانستن اين نكته است كه بسياري از پارچه‌ها و مواد تميزكننده به خودي خود مي‌تواند به صفحه نمايش آن آسيب برساند. به همين منظور فقط كافي است با برخي از اين راهكارها كه در زير به آنها اشاره مي‌كنيم، آشنا شويد.
...>
ایمان بازدید : 82 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
يكي از عمده‌ترين تغييراتي كه در نسخه‌هاي مختلف ويندوز مشاهده مي‌شود و بسياري از كاربران را به استفاده از نسخه‌هاي جديدتر علاقه‌مند مي‌كند، تغييرات ظاهري در سيستم‌‌هاي عامل‌ است. اين تغييرات كه در بسياري موارد با افكت‌هاي جديد و ابزارهاي متنوع براي دسترسي راحت‌تر به بخش‌هاي مختلف سيستم‌عامل نيز همراه است، موجب مي‌شود كاربران نسبت به تغيير نسخه سيستم‌عامل دستگاه خود اقدام كرده و هر روز نيز براي انتشار نسخه جديدتر ويندوز لحظه‌شماري كنند!

...>

ایمان بازدید : 86 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
نتايج فروش موبايل در فصل گذشته تجاري نشان مي‌دهد سامسونگ و اپل 106درصد از سود اين بازار را در فصل سوم سال 2012 از آن خود كرده‌اند. نوكيا، موتورولا و ريسرچ اين موشن نيز در فصل گذشته با كاهش سود مواجه بوده‌اند.

فروش تلفن‌هاي همراه در سه ماه گذشته به 425 میلیون دستگاه رسيد كه در مقايسه با فصل قبل آن، 26ميليون دستگاه بيشتر به فروش رفته است. اپل در اين ميان 3‌/‌6 درصد كل فروش را در اختيار داشته است و سامسونگ با سهم 6‌/‌25 درصدي در صدر قرار دارد و در اصل، گوگل و سامسونگ پرسودترين شركت‌ها بوده‌اند...>

ایمان بازدید : 80 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
به گفته سازندگان استوديوهاي موفق Rockstar، نقشه بازي GTA V چنان بزرگ است كه اگر وسعت نقشه‌هاي GTA: San Andreas، GTA IV و Red Dead Redemption را كنار هم قرار دهيم، باز هم به آن نمي‌رسند.

اين بازي داراي سه شخصيت اصلي به نام‌هاي: مايكل، ترِوِر و فرانكلين است و تقريبا در هر زمان مي‌توانيد بين اين سه نفر سوئيچ كنيد.

همچنين، گاهي اين كاراكترها با همكاري هم يك ماموريت را به انجام مي‌رسانند كه در اين حالت مي‌توانيد با حالتي شبيه سري LEGO بين آنها سوئيچ كنيد.

 

 

 

 

 

هريك از كاراكترهاي مايكل، ترِوِر و فرانكلين شخصيت، مهارت و دوستان خاص خود را دارند. وقتي بازيكن يكي از آنها را كنترل مي‌كند، دو نفر ديگر هم به وظيفه‌اي مشغول مي‌شوند.

مشابه Read Dead Redemption ماموريت‌هاي تصادفي در بازي وجود دارند؛ ماموريت‌هايي با محوريت اجساد گمشده، دزدان و تعدادي ديگر كه بعدا اعلام خواهد شد.

راك‌استار تائيد كرده كه نسخه‌هاي Xbox360 و PS3 بازي در بهار 2013 منتشر خواهد شد. هنوز هيچ خبري از عرضه بازي روي رايانه‌هاي شخصي نيست.

 

 

 


هفت نفر از اعضاي تيم فُك‌هاي دريايي آمريكا به دليل فاش ساختن اسرار نظامي در نقش مشاور بازي مدال افتخار: مبارز تحت بازجويي و تنبيه قرار گرفتند. اين تنبيه شامل نامه‌هاي توبيخ و خودداري از پرداخت نصف حقوق نيروها به مدت دو ماه است. ظاهرا يكي از اين فُك‌هاي دريايي در جريان كشتن بن لادن شركت داشته است.

ایمان بازدید : 80 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)
در فهرستي كه روي بُرد تائيد استراليا قرار گرفته، عنوان تازه‌اي از سري Uncharted با نام Fight for Fortune به چشم مي‌خورد.

ظاهرا اين بازي داراي چند پلتفرم خواهد بود و سازنده آن هم استوديوي One Loop Games است، كه عنواني چون Saboteur را در كارنامه‌اش دارد.

سازندگان بازي Hitman: Absolution ادعا دارند اين بازي توسط اين نسل محدود شده است. ظاهرا كارگردان هنري بازي، آقاي روبرتو ماچسي، نقشه‌هاي زيادي براي اين بازي داشته كه از عملي‌كردن آنها عاجز مانده است. البته خود وي در مصاحبه‌اش به اين نكته كه ساخت بازي براي نسل بعد بسيار سخت‌تر خواهد بود، اشاره كرده است.

 

 

 


مجله تايم فهرستي از صد بازي ويدئويي برتر تاريخ، بر اساس دهه انتشار تهيه كرده است. از قرن بيست و يك، دهه 70 شاهد بازي‌هايي مانند اوريگان تِرِيل، پانگ، مهاجمين فضايي، از دهه 80 سوپر ماريو بروز، فراگر، دانكي كونگ و افسانه زلدا، از دهه 90سوليتر، دوم و 007: چشم طلايي و از دهه اول قرن بيست و يك، گيتار هيرو، راك بند، دنياي واركرافت. همچنين وي اسپورتس را شاهد هستيم. در نهايت از سال 2010 به اين طرف، فقط بازي‌هاي اثر توده‌اي 3 و بتمن: شهر آرخام را خواهيم ديد.

 

 

 

 

 

خبرها حاكي از امضاي قرارداد توسط يوبي‌سافت با تام هاردي و مايكل فاسبندر است. دو بازيگر به ترتيب در فيلم‌هاي اسپلينتر سل و كيش قاتل نقش اصلي را خواهند داشت.

اين‌طور از شايعات برمي‌آيد كه مايكروسافت در حال كار روي تبلتي با محوريت بازي‌هاي ويدئويي است. گفته مي‌شود اين تبلت پيش از Xbox 720 معرفي خواهد شد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 2
  • بازدید کلی : 22,335